Aquest vídeo va sobre el tema de l'Astronomia, i consta d'unes imatges lliures, i un vídeo fer amb càmara digital.
En teoria, al vídeo s'havia de veure el cel estrellat, i havia explicat algunes constel·lacions i els planetes que s'hi veuen, però degut a la contaminació lumínica, i a la poca potència de la càmara, només es pot veure dos astres, el de baix a la dreta, és Venus, que al vídeo he citat malament, però després m'he documentat i sé que el de baix a la dreta és Venus, l'altre astre, no sabria dir quin és.
Bé, el vídeo ha estat creat per la finalitat d'un deure que ens ha manat un professor de Informàtica de l'IES Josep Vallverdu, i ens va demanar que féssim un vídeo utilitzant el Movie Maker, representant el nostre blog. El blog tracta del nostre hobby, i el meu hobby era el de l'Astronomia, que fa un temps, era la professió a la qual em volia dedicar, però ara mateix veig que seria un futur molt llunyà...
Bé, com que el hobby era aquest, vaig creure que la part del Movie Maker que estava fet amb càmara digital, doncs no hi hauria res millor per mostrar el tema de l'Astronomia, que ensenyant els estels...però com que la càmara no era de suficient resolució, no he pogut grabar tal qual es veia amb la visió ocular...
Moltes gràcies per veure aquest vídeo.

El podcast del meu blog: